[verwijderd] Schuurpapier Gore sadist! Hier net als @[verwijderd] een kaassoufflรฉ liefhebber. En ga voorlopig ook niet naar NL :
Schuurpapier [verwijderd] Hahaha ik ook van jou! @[verwijderd] ๐๐๐๐ผ @[verwijderd] Jammieee! Hier was het een frietje oorlog
Miek89 [verwijderd] als je er een klein beetje moeite voor wil doen kan je ze ook zelf maken ๐ https://rutgerbakt.nl/hartige-recepten/zelf-kaassouffles-maken/
[verwijderd] Wanneer twee honden (@[verwijderd] en @[verwijderd]) vechten om een bฬถeฬถeฬถnฬถ kaassouflรฉ gaat de derde er met de frikandelspeciaalmetuitjes heen. ๐๐๐
[verwijderd] Schuurpapier Whaha bijna exact mijn avondeten! Patatje speciaal, kaassouffle en dan een viandel. Heeerlijk!!
Meca [verwijderd] foto!!! Dat wil ik zien, tenzij het miniโs zijn want anders past dat echt niet. Ik wil bewijs ๐คฃ
Sweetl Ik heb mijn best weer gedaan. De oudste had een filmpje opgezocht van een kerstboomknutsel dus die hebben we na gemaakt. Met extra hokjes om af te tellen tot oud en nieuw. dat word glitters terugvinden tot in den treuren... ๐ ๐
[verwijderd] Schuurpapier is het geen allergische reactie op het een of ander? Ik heb ook een dochter met zware eczeem. Wij krijgen ook van alles, maar toen het er zo uit zag bleek het dus een allergische reactie te zijn.. De middeltjes doen namelijk redelijk hun werk. Zo sneu voor zo'n kleintje! Hopelijk is het al minder!
Schuurpapier [verwijderd] Het is een allergische reactie ja, op het smeersel ๐ Ken deze reactie helaas bij hem, na het smeren met iets waar ie niet tegen kan
Mary Schuurpapier Heb je al eens geprobeerd om te badderen met balneum en later ouderwets insmeren met vaseline? Maar sowieso is dit weer echt verschrikkelijk met eczeem.
Schuurpapier [verwijderd] Behoorlijk!! En als we dan iets hebben gevonden, dan is dat tot nu toe maar tijdelijk. Alsof zijn huid eraan went ofzo..
Schuurpapier Mary Jep, vaseline wordt zijn eczeem alleen maar erger van omdat het zijn huid dichtstopt ๐
iMoeder Heb mezelf weer laten gaan in mijn favoriete boekenwinkel met mega blaadjes assortiment. ๐๐ค
Mary Schuurpapier oh balen zeg! Anders toch eens op zoek naar een andere dermatoloog? Het kan en mag niet zo zijn dat je zoontje hier mee door blijft lopen!
Elena22 Bubblicious Als je de volgende keer ook die met zalm er bovenop besteld dan kom ik heel spontaan op de koffie, eh sushi ๐คฃ
Schuurpapier Shimmer Ja precies dat inderdaad!! Bepanthen kan hier helaas ook niet. Er zijn wel meerdere dingen die hij wel verdraagt zeg maar, maar heb nu op het moment niks dat echt genoeg doet. Zo vervelend..
Puzzelstukje Schuurpapier ik heb zoโn dochter... hier liggen ook heel wat tubes... lanette creme is tot mu toe t beste. Met fusidine. Maar zal ook niet lang duren. Sterkte!
Schuurpapier Bubblicious ๐ญ sushi is echt mijn grote liefde. Samen met wijn dan.. ik ben jaloers!! Geniet ervan!