• [verwijderd]

@Schuurpapier Misschien een beetje een noob idee hoor.. Maar al eens biologische kokosolie geprobeerd?
Een familielid van mij komt ook niet verder bij de dermatoloog en zweert bij dagelijks insmeren met een flinke laag kokosolie.

Koffietijd!
    Zometeen maar even een forumpauze inlassen. Vroeger was dat een pauze om even te forummen, nu is dat die laptop dichtklappen en de echte wereld in gaan.

• [verwijderd]

Schuurpapier sorry misschien spuit 11 maar amandelolie? Of wat werkte bij een knulletje op de babymassage: druivenpitolie.

• [verwijderd]

• Bijgewerkt

Manque ik kan de link niet openen over plaatjes plaatsen is het verplaatst?

• LucP hebben hierop gereageerd.

Schuurpapier wat naar. Het zoontje van mijn vriendin heeft ook al sinds zijn geboorte eczeem (hij is nu 3,5). Zij gaat sinds kort naar een hele goede behandelaar en sindsdien is hij eczeemvrij (ze had echt alles geprobeerd en niets hielp). Ik zal even vragen hoe diegene heet.

• [verwijderd]

Sterkte @Schuurpapier ! Lijkt me zo zwaar, ook voor hem! 🙁

• [verwijderd]

LucP klopt! Dankjewel!

@[verwijderd], druivenpitolie heb ik idd eens goede dingen over gelezen, ga het eens opzoeken. Dankjewel!

@Verw8, bedankt voor het navragen, heel lief! 🙂 Helaas niet echt in de buurt (Arnhem), maar ik ga het op mijn lijstje zetten! (In mijn achterhoofd blijft weinig hangen, haha)

@[verwijderd], thanks! Het is idd heel sneu. Zo'n intense jeuk dat ie er gek van werd. Hopelijk trekt het snel wat weg en hebben we een rustige nacht!

• [verwijderd]

Wanneer twee honden (@[verwijderd] en @[verwijderd]) vechten om een b̶e̶e̶n̶ kaassouflé gaat de derde er met de frikandelspeciaalmetuitjes heen.

💃💃💃