[verwijderd] Puzzelstukje fafa Het is toch gewoon een sloot? Wat is daar eng aan? Ik ben nu continue aan het bedenken of ik nu de clou misschien mis ๐ฌ
Puzzelstukje [verwijderd] klopt, maar aangezien ik niet in natuurwater zwem zal ik al helemaal niet in een sloot gaan. Modder, planten, smerig water, beestjes, ooh echt een ware hel voor mij... heb ik een beetje een beeld geschetst๐คฃ
fafa [verwijderd] Die modder tussen je tenen... je hele lijf vol kroos en waterplanten als je er weer uit komt. Eng is het niet, maar echt lekker vind ik het ook niet ๐ฌ
[verwijderd] [verwijderd] Wij zwommen vroeger ook regelmatig in sloten (met de scouting), maar het gebeurde dan wel regelmatig dat er iemand met een paar bloedzuigers weer boven water kwam. Ik zou zelf ook niet meer zo 1,2,3 een sloot induiken...
[verwijderd] Puzzelstukje fafa [verwijderd] ik zit wekelijks in sloten. Ik begrijp dat ik juist abnormaal ben ๐คฃ. Bloedzuigers die van mensenbloed houden zijn in Nederland bijna uitgestorven. Ik neem wel eens andere bewoners mee het water uit. Een paar maanden geleden was er een vis vast komen te zitten in mijn sportbeha. Toen ik thuis kwam en mij uitkleedde zat er een dode vis zonder staart op mijn rug geplakt ๐ณ. Eerlijk is eerlijk ik heb toen best hard gegild.
[verwijderd] [verwijderd] Bloedzuigers die van mensenbloed houden zijn in Nederland bijna uitgestorven. Het was dan ook al hรฉรฉl erg lang geleden ๐. Ik schat zo'n jaar of 35. Toen waren ze er nog volop (in elk geval in de betreffende sloot)...
Tantetil [verwijderd] dit is echt zo bizar walgelijk hahaha maar ik vind natuurlijk water ook echt vies. Dat je al met je voeten in de modder en planten staat. Sowieso hou ik niet van water waarvan je de bodem niet kan zien. Ik ben ook altijd een beetje bang dat er een lijk bovenkomt drijven....geen idee waar dat vandaan komt. Enge films in mijn jeugd denk ik.
fafa [verwijderd] Een paar maanden geleden was er een vis vast komen te zitten in mijn sportbeha. Toen ik thuis kwam en mij uitkleedde zat er een dode vis zonder staart op mijn rug geplakt ๐ณ. Eerlijk is eerlijk ik heb toen best hard gegild. Oh my, wat een horrorverhaal!
[verwijderd] Hooyo-shimbir het was echt heel ranzig. Hij keek mij in de spiegel heel verwijtend aan met zijn dode glanzende oog vanaf mijn rug ๐ฑ. De vis moet er ook minimaal 3 kwartier op mijn rug hebben gezeten. Het stonk ook al echt heel erg naar vis op de terugweg in de auto ๐.
Puzzelstukje [verwijderd] echt gatver gatver gatver! Echt ik zou dit echt zooooo erg vinden! Voel je dat niet dan?? ๐ค echt wat een nachtmerrie. Nou gaan wij zondag naar een recreatieplas en ik mag heel trots zijn op mezelf als ik 1 keer tot de boei kom. Ik kan daar makkelijk staan maar omdat ik niet weet wat er onder water is ga ik zwemmen zodra het kan. Mensen denken soms echt dat ik debiel ben, maar het zij maar zo๐คฃ๐
[verwijderd] Puzzelstukje echt gatver gatver gatver! Echt ik zou dit echt zooooo erg vinden! Voel je dat niet dan?? ๐ค echt wat een nachtmerrie. Helaas heb ik zijn doodsstrijd niet gevoeld ๐ฌ. Ik snap ook nog steeds niet hoe het mogelijk is. Een sportbeha zit echt heel strak. Het enige wat ik kan bedenken is dat tijdens de borstcrawl er elke keer wat ruimte op mijn rug ontstond en die domme vis besloot om daar naar binnen te zwemmen om vervolgens verplet te worden door mijn beha?!?
[verwijderd] [verwijderd] ze zitten hier wel in de rivier achter ons huis, maar ze moeten mij gewoon niet. Ik denk dat het niet aan mij ligt, maar dat ze gewoon niet van mensenbloed houden. Ik kan mij niet voorstellen dat ik niet lekker smaak. Tantetil dat van een bovendrijvend lijk heb ik nu altijd bij het zien van de grachten in Amsterdam. Te vaak amsterdamned gezien ๐.
Miek89 Meneer heeft de afstandbediening gevonden en zapte dus net zolang totdat hij een kinderzender had ๐ฎ Hoe krijgt hij het voor elkaar?!