Tantetil [verwijderd] Ja, het is hier echt zo prachtig. Ik zal bij mijn topic bij vakanties wel meer fotos plaatsen. Vandaag bijna 6,5 uur gereden. Man rijdt want ik "durf" niet links te rijden ( stttπ€« hoort eigenlijk in biechttopic π€£)
[verwijderd] Tantetil Logisch hoor. Het is ook best wel even wennen. Heb zelf 14 jaar in de UK gewoond en daarna hier in Frankrijk jarenlang rondgetufd in onze Engelse auto. Ik moest vorig jaar juist weer omschakelen naar het stuur aan de linkerkant toen we onze nieuwe auto kochten... π
[verwijderd] [verwijderd] ik ben ook benieuwd! @Nimue Je plaatst een foto zonder tekst en reageert verder niet meer. Moeten we ons zorgen maken? π
Nimue [verwijderd] nu wel stabiel. Ik heb een operatie gehad aan mijn ruggenwervels, was allemaal best risicovol maar het lijkt goed te zijn gegaan. Ben nog veel moe en duizelig en moet nog weken rustig aan doen...
Robije Tantetil ja gelukkig wel. Anders was ik naar huis gegaan. Haha die foto, hij houdt het bakje wel nog heel goed vast π€£