[verwijderd] Iets vervroegd de verjaardag van M gevierd bij de bakker. (Cadeau is gezamenlijk van ex en mij, dus vandaag tijdens de omgang gegeven) đ¸
Tantetil [verwijderd] leuke foto van een blij meisje! Fijn dat jullie het zo samen hebben kunnen vieren.
[verwijderd] [verwijderd] op het moment van de foto krijgt ze het hoesje voor de telefoon die ze 5 minuten eerder heeft gekregen en ontdekt ze dat die vol panterprint zit đ¤Ŗ
Theezeefje Wat voel ik me ineens crea bea zeg đ Hopelijk nu minder gezeur en gejammer dat het nog zooooo lang duurt voordat we op vakantie gaan..đ
Vulpen Theezeefje Ik dacht dat [verwijderd] 'm postte als herinnering van waarom je nooit uit Nederland moet vertrekken...
Ansji [verwijderd] Dat lijkt op een esculaapslang. Die komen regelmatig voor in jouw regio. Ze kunnen maximaal 2m worden. Dit is volgens mij een aardig exemplaar! Oh, en niet giftig. đ
[verwijderd] Theezeefje Geen idee... Ik kom niet verder dan 'een slang' đ Het was wel een behoorlijk formaat.
Liekje81 Even hardgelopen in de Limburgse heuvels. Dat wordt spierpijn morgen, maar wel heerlijk gelopen!