Marshmallow @Diazz gefeliciteerd! @[verwijderd] wel fijn dat t kan, sommige dingen zou ik echt missen van Nederland. Ik heb de eerste 10 traktaties gemaakt, morgen nog de 10 anderen (blauwe versie).
Meca Diazz gefeliciteerd π₯³ Hopelijk samen wat leuks kunnen doen! Hier vorige maand ook 18jr samen gevierd en het feit dat toen mijn man ook zijn halve leven samen met mij was. Vindt ik erg knap π
Vulpen Jessie80 De grootste had ik er denk ik al uitgetrokken, maar het blijft bizar, kan me niet herinneren dat ik ze vorig jaar had!
[verwijderd] Bbq op de camping met uitzicht op het toiletgebouw π mijn favoriet mosselen met aioli π
Rietjesbeker [verwijderd] prachtig uitzicht! Zeker veel mensen met voedselvergiftiging na BBQ'en.... ('ja, het is wel gaar, echt, kijk, ik eet er nu toch ook van!')
Diazz Dank jullie wel lieve dames!! @Meca Hier ook precies de helft van mijn leven samen met man. We zijn vandaag uiteten geweest, gerelaxt aan het zwembad, en zijn nu nog uit π₯³π€£ Ik wilde stampot, maar hier in Spanje geen succesπππ