Pimpelmeesje [verwijderd] is een pakketje naar daar sturen dan erg duur? Anders wil ik ook wel eens online supermarkt spelen hoor đ
[verwijderd] Pimpelmeesje als je boven een bepaald gewicht uitkomt wel. Nu betaal ik 9 euro voor ongeveer 4 kilo. Dat zou via de gewone post iets van 20 euro kosten. Dat verschil zit hem dan in de boodschappen đ
[verwijderd] Diazz wat ben jij toch mooi! Van harte gefeliciteerd. Diazz ik ook. Nog nooit tegengekomen in het wild. Ik heb wel direct gegoogled naar hoe gevaarlijk ze zijn hier en dat stelt weinig voor gelukkig.
[verwijderd] Diazz van harte. Ik ken mijn liefde ook alweer 18 jaar. (Wat worden we oud) Wat ben jij een mooie vrouw om te zien. (En ook qua innerlijk trouwens)
Jessie80 [verwijderd] eerlijk gezegd was mijn eerste gedacht: wauw, dat is lang... om me toen te realiseren dat wij ook alweer 14 jaar samen zijn waarvan 10 jaar getrouwd... echt oud!
Marshmallow @Diazz gefeliciteerd! @[verwijderd] wel fijn dat t kan, sommige dingen zou ik echt missen van Nederland. Ik heb de eerste 10 traktaties gemaakt, morgen nog de 10 anderen (blauwe versie).
Meca Diazz gefeliciteerd đĨŗ Hopelijk samen wat leuks kunnen doen! Hier vorige maand ook 18jr samen gevierd en het feit dat toen mijn man ook zijn halve leven samen met mij was. Vindt ik erg knap đ