Manque Ansji Inderdaad een heftige stroming! We gingen ook niet ver het water in. Lekker rustig is het daar altijd he π Wat tof dat je kunt surfen!
Vulpen Jessie80 Moet je maar naar mij komen, mijn hele voortuin staat vol. Onbedoeld, ik snap echt niet waar ze vandaan komen π
Jessie80 Vulpen echt? Met grote wortels eraan? Dat is wel heel knap... staan ze in een vorm ofzo, dat het een grap is?
Vulpen Jessie80 De eerste die ik eruit trok bij het onkruid wieden was formaat winterwortelπ±π Ze staan onder de boom, verder groeit daar niet zoveel. Misschien dat iemand er een keer (restje van) een wortel heeft neergegooid en dat het zich nu uitbreidt (werkt dat zo?). Zal binnenkort eens kijken of ik er een foto van kan maken π
Vulpen Jessie80 De grootste had ik er denk ik al uitgetrokken, maar het blijft bizar, kan me niet herinneren dat ik ze vorig jaar had!
Rietjesbeker https://ibb.co/dKMhKMn Goedgekeurd voor de termijnecho, mooi bewegend kindje gezien π
Tantetil [verwijderd] ik ben eigenlijk wel benieuwd of het dan heel veel duurder is dan bij ons in de winkel. En wat mis je eigenlijk het meest?
[verwijderd] Tantetil ja het is ongeveer dubbel zo duur, maar als je een hoop besteld dan wordt de verzending goedkoper en dat compenseert wat. HamKaas chips is op dit moment wat ik het meeste mis!π€°π€€
Pimpelmeesje [verwijderd] is een pakketje naar daar sturen dan erg duur? Anders wil ik ook wel eens online supermarkt spelen hoor π
[verwijderd] Gezellig een schorpioen in de tent! Ik vind het wel een heel gaaf beest. Als we hem goed hebben bestudeerd, laten we hem weer vrij (ver weg van de tent).
[verwijderd] Pimpelmeesje als je boven een bepaald gewicht uitkomt wel. Nu betaal ik 9 euro voor ongeveer 4 kilo. Dat zou via de gewone post iets van 20 euro kosten. Dat verschil zit hem dan in de boodschappen π