Marshmallow Tantetil ik zou ook wel een mars ijsje willen hebben, maar hier moet ik het mee doen π
[verwijderd] Tantetil Huh?! De bovenkant eraf? Waarom?! Gewoon vanaf de kopse kant afhappen, dan heb de smaken van alle onderdelen van de mars in één hap bij elkaar en ook nog eens ongeveer in de verhoudingen waarin dat bedoeld is.
[verwijderd] Tantetil ik eet juist eerst de onderkant eraf. De bovenkant bewaar ik voor het laatst. Mocht iemand twijfelen. Een Mars ontleden is een hele normale bezigheid en een teken van geestelijke gezondheid. Heb ik op de psychologenschool geleerd π€ π
Tantetil [verwijderd] nou gewoon eerst de bovenkant eraf bijten dan de zijkanten en dan het midden.....
Marshmallow Tantetil haha ehm nee ik eet het gewoon zo op. Mars ice cream trouwens wel op die manier, maar ik kan niet bijten in ijs.
[verwijderd] Marshmallow haha ehm nee ik eet het gewoon zo op. Precies! En zo'n kleine gaat eerlijk gezegd net zo makkelijk in één keer mijn mond in! ππ
[verwijderd] Tantetil Dus jij vindt het feit dat @Manque het met je eens is een aanbeveling voor je geestelijke gezondheid?! ππ