Hooyo-shimbir Toch6 wat naar đ en goed idee, ik heb ook nog een voorraad aan frikandellen die best op mogen en laat ik ook nog eens honger hebben đ¤
Toch6 Hooyo-shimbir volgende week nog 2 keer. Heb er nog 16 nu. Nog 2x vlees en veel ijsjes. Dus dat lukt wel đ
Marshmallow Leuk boek besteld voor zoon. Naam en naam van school weggegumd. Hij vindt boeken geweldig dus dit is een leuke extra voorbereiding op school đ
SYRV SYRV Ik heb het inmiddels gevonden @Wensmama! Wat super leuk zeg! Ook dat je het kind en eventueel papa en mama kan personaliseren! Mijn dochter gaat na de zomervakantie ook naar school. Ik ga deze ook bestellen!
Liekje81 [verwijderd] nog even een aanvulling op het haren verven en hoe lang het erin zit. Nu met al dat zwemmen in chloor is het er een stuk sneller uit helaas! Je ziet het nog wel, maar is al erg vervaagd.
[verwijderd] Hooyo-shimbir ook nooit geweten. Mijn moslima vriendinnen vieren de kinderverjaardagen het grootst van iedereen die ik ken. Altijd op locatie met zaalaankleding in thema en alles over de top erop en eraan.
Hooyo-shimbir [verwijderd] ja klopt hoor, niet alle moslims leven precies volgens hoe de islam het voorschrijft đ. Ik probeer mij daar wel aan te houden. Ik ken er idd ook genoeg die wel verjaardagen vieren.