Sevenof9 Toch6 Ja inderdaad, maar daar hadden wij vorig jaar wel heel veel van! Maar nu hebben we ook al sla, spinazie (is alweer op), raapstelen en prei ๐ Zo leuk ๐
Snoopy1979 Toch6 hier ging het helemaal los! Regen, hagel, onweer, bliksem. Dochter vond het doodeng ๐. Gelukkig net op tijd de pony in de wei gezet, want de paarden vonden het ook even doodeng en dan sta ik daar liever niet tussen..
[verwijderd] Even een avondje niks sinds lange tijd. Morgenochtend nog 1 uurtje werken, maar het voelt al als weekend. Lekker onder een kleedje op de bank met het poezebeest ๐. weg foto
Robije [verwijderd] erg hรจ. Het is dat de zon nu doorkomt maar ik heb vanmorgen ook de kachel aangehad.
[verwijderd] Robije het is hier plotseling lekker weer geworden. Nu zit ik weer buiten in de zon. Raar weer ๐
[verwijderd] Ik heb een probleem. Ik heb deze gekocht als kleinigheidje voor mijn nichtje morgen. Alleen nu roept deze de hele tijd โeet mij, eet mijโ ๐.
Robije [verwijderd] Heb je morgen nog tijd om een andere te halen? Of iets anders liggen wat je kn geven?
smax [verwijderd] O maar die moet je gewoon nu opeten, want dit is de enige chocola die ik eet. Zo lekker! En dan koop je morgenochtend gewoon wat anders voor je nichtje ๐
[verwijderd] Robije geen tijd, maar enkel een kaartje geven is toch ook leuk? Anders wordt het zo overkill met en chocola en een kaartje ๐.
Robije [verwijderd] Ja idd. En denk ook eens aan al die suikers die ze binnen krijgt als ze die reep op eet. Het is idd het beste als je die reep zelf houd!
[verwijderd] Robije je hebt helemaal gelijk! Wat een heks ben ik toch dat ik dit arme kind al die suikers wil aandoen. Voor straf eet ik die suikers zelf wel op.
[verwijderd] [verwijderd] Aaaah, ik heb na mijn laatste reep (die mijn man ook nog eens stiekem opgemaakt heeft! ๐ก) besloten om voorlopig geen chocola meer te kopen. Op zich een goede beslissing, maar nu baal ik echt als een stekker dat ik geen chocola in huis heb!