[verwijderd] Wat ben ik toch blij met mij nieuwe robot-stofzuiger-dweil-apparaat. Ik snap die verliefdheid op een robot wel ♥️. weg foto
Liekje81 [verwijderd] haha daar ga ik ook echt niet aan beginnen! Dan maar 15 euro bij de kapper betalen 😂
[verwijderd] Liekje81 hoe lang blijft het zitten? Crêpepapier is inderdaad geen aanrader. Echt alles zit eronder en het trekt overal in.
Liekje81 [verwijderd] dafne heeft erg licht haar. De vorige keer zagen we het echt wel 4 maanden voor het eruit was.
[verwijderd] Liekje81 dat is wel lang. Mijn meiden zouden hier heel erg blij van worden. Ik ga de volgende keer eens informeren bij de kapper.
Liekje81 [verwijderd] nog even een aanvulling op het haren verven en hoe lang het erin zit. Nu met al dat zwemmen in chloor is het er een stuk sneller uit helaas! Je ziet het nog wel, maar is al erg vervaagd.
[verwijderd] Tantetil ja hij dweilt ook 🙏. Deze https://www.coolblue.nl/product/796444/blaupunkt-bluebot-xsmart-vcbb1xs.html?cmt=c_a,cp_1905170296,a_71205981755,t_kwd-372041222340,n_g,d_m&gclid=EAIaIQobChMIjejCr67k4gIVBeN3Ch0hYwTkEAAYASAAEgJbN_D_BwE Ik had dezelfde, maar deze ging kapot binnen de garantie van twee jaar. Ik heb dus een nieuwe gekregen, maar deze werkt veel beter. Misschien een update ofzo? Geen idee, maar ik vind haar geweldig.
Mamalon @[verwijderd] http://veracamilla.nl/wp-content/uploads/kruidvat_colors_to_play02.jpg Als je toch nog zelf aan de slag wil maar makkelijker dan crêpe-papier is dit ook leuk om te proberen. Kost maar een paar euro en het blijft 3-10 keer wassen zitten. Mijn dochter heeft ook eens een plukje van haar haar hiermee geverfd.
[verwijderd] Mamalon ik heb zo iets een keer van de Hema geprobeerd, maar dat was er na 2x wassen uit. Dit werkt beter?
Mamalon [verwijderd] [verwijderd] Mijn dochter heeft donkerblond haar en bij haar was het goed zichtbaar. Het was er denk ik na een keer of 5-6 wassen echt uit. Ik denk dat je het bij donker haar inderdaad niet(goed) ziet. Er staat ook op het flesje dat het best zichtbaar is op gebleekt of blond haar.
Cactusje Mamalon Toch maar eens zo'n flesje proberen dan.. dochter wil graag de punten, maar daar is haar haar te kort voor vind ik.. maar een paar plukken kan natuurlijk wel. Dochter heeft donkerblond haar..