Marshmallow Ik ben zit al op mijn punten dus nu maar creatief met tussendoortjes. Peer, appel(met kaneel en minuscuul klein beetje suiker), snoeptomaten en komkommer.
Marshmallow Wel trouwens aan mijn punten met mijn avondeten inclusief haha, anders zou het wel heel erg zijn ๐
[verwijderd] Liekje81 gaaf! Ik ben net met crepepapier bezig geweest om de haren van 5 meiden te verven. Wat een bende zeg ๐ฌ
Liekje81 [verwijderd] haha daar ga ik ook echt niet aan beginnen! Dan maar 15 euro bij de kapper betalen ๐
[verwijderd] Wat ben ik toch blij met mij nieuwe robot-stofzuiger-dweil-apparaat. Ik snap die verliefdheid op een robot wel โฅ๏ธ. weg foto
[verwijderd] Liekje81 hoe lang blijft het zitten? Crรชpepapier is inderdaad geen aanrader. Echt alles zit eronder en het trekt overal in.
Liekje81 [verwijderd] dafne heeft erg licht haar. De vorige keer zagen we het echt wel 4 maanden voor het eruit was.
[verwijderd] Liekje81 dat is wel lang. Mijn meiden zouden hier heel erg blij van worden. Ik ga de volgende keer eens informeren bij de kapper.
Liekje81 [verwijderd] nog even een aanvulling op het haren verven en hoe lang het erin zit. Nu met al dat zwemmen in chloor is het er een stuk sneller uit helaas! Je ziet het nog wel, maar is al erg vervaagd.