[verwijderd] Tent aan het opzetten en er achter komen dat ik een tent met een productiefout heb gekocht π‘ weg fotoeg]
[verwijderd] Dahlia Zie je ook niet op deze foto. Deze kant is goed: weg fotog] Ik heb deze fotoβs al naar de decathlon gestuurd met de vraag om een passende oplossing.
[verwijderd] Dahlia Jessie80 Kreeg net antwoord. Mag hem omruilen en omdat ik geen zin heb om weer naar de stad te rijden, mag ik deze gratis opsturen en zij sturen een nieuwe op π. Goeie service!
Jessie80 Middelste in een maΓ―sbad tijdens de Campina boerderijdagen. Kleur is niet bewerkt, je komt er echt grijs uit π
Tantetil Jessie80 ik wilde ook nog gaan vandaag! Naar die in uitgeest. Jij was zeker ergens anders he.
Schuurpapier [verwijderd] Hahaha π€£π Vanaf nu mag ik alleen nog maar in het weekend van mezelf. Heb het nu al moeilijk π€
Schuurpapier [verwijderd] Whaha nee. Ik stond op de weegschaal vanmorgen en zo zwaar ben ik al bijna een jaar niet geweest. Iets met stress wegvreten. Dus die wijn mag alleen nog maar in het weekend!