Hopsatee Diazz Echt hoor, dikke smelt. Wat mega lief. Wanneer gaan ze dit doen? Houd ik er vast rekening mee ;-) (Al zei mijn jongste van bijna 2 gisteren ''Laf joe'' toen hij ging slapen)
Diazz [verwijderd] Als je kind zoiets schrijft, recht uit het hart, daar kan wat mij betreft inderdaad niks tegenop. π€ Ik heb zojuist een briefje aan haar geschreven en in haar broodtrommel gestopt. Deze moeder en dochter zijn even helemaal verliefd op elkaar! ππ
[verwijderd] Jongste dochter en ik zijn een lamp aan het maken voor haar kamer met oude zooi. De boel moet nog geverfd worden. Ze heeft er een heel verhaal bij bedacht, waarom elk voorwerp waar moet staan π₯° weg foto
[verwijderd] Diazz wauw die kleine heeft een mensenkennis zeg β€ heeft ze vast niet van een vreemde π geniet van elk compliment dat er staat want je verdient ze dubbel en dwars π₯°
Snoopy1979 Manque Heerlijk! Hoe groot is jullie bad? Wij zitten zo te twijfelen... gaan deze zomer niet weg (alleen dagjes) dus misschien toch wel fijn. Maar wat bij ons past is zo klein vind ik (300x200x66 ongeveer)
Manque Snoopy1979 Dit bad is 2 bij 4 mtr. Ik vind het echt gigantisch voor zo'n klein mannetje π Soms zitten zijn neefje en nichtje erbij, maar dan nog staan ze elkaar niks in de weg. Dit bad is niet van ons trouwens, maar van mijn ouders (die wonen vlakbij).
Snoopy1979 Manque het is denk ik wel dieper dan 66 cm. En toch ook wel groter dan wat wij kwijt kunnen. Ik twijfel nog even verder π
[verwijderd] De geknutselde lamp van mijn dochter aan het schilderen. Ze heeft hem vanavond zelf geschilderd en ik ga er stiekem nog even snel overheen met de kwast, zodat ze morgen heel trots kan zijn op haar werk π. weg foto
Schuurpapier [verwijderd] Eerst dacht ik: oei, niet mooi. Maar nu hij geverfd is, vind ik hem echt supercool!! π