Manque Alles in huis voor de 60e verjaardag van mijn vadertje π Ik ga vanavond vast het e.e.a. klaarmaken want morgen komt die HUGE familie van hem eten.
[verwijderd] Manque want morgen komt die HUGE familie van hem eten Zijn familie is toch ook jouw familie? π€π
Manque [verwijderd] Sure. Maar je hebt een beetje de familie van je moeder en de familie van je vader, toch?
[verwijderd] Laatste foto van vandaag hoor π Zoon en vriend liggen al bed (beide zijn moe en doodchagrijnig) , voor mijzelf mini donuts en They Are Billions! (= een zombie apocalyps game)
[verwijderd] Niet nu, maar vanmiddag. Samen met mijn jongste een dagje wildlands en heel veel domme selfies gemaakt met zijn 2-en. Het was echt een topdag! weg foto
[verwijderd] Born2bme wat lief. Dank je wel! zondagochtend half 7 en iedereen wil knuffelen β₯οΈ. Zelf al om 5.15 wakker. Waarom nu toch π«. weg foto
Robije Oudste ging even een salto maken op de trampoline, kwam niet goed terecht en had last van dr rug. Dus maar even met de ambulance naar t ziekenhuis, fotoβs laten maken, gelukkig niet gebroken maar wel gekneusd.
Tantetil Robije och jee zeg!! Gelukkig niks gebroken, maar ze zal wel flink pijn hebben. Zijn jullie nu weer thuis?