[verwijderd] Schuurpapier ik verwachte al een reactie van jouw kant π€£. Ik denk dat elke mocktail in dit boek prima smaakt met een beetje rum toegevoegd π
[verwijderd] [verwijderd] je kunt ze ook gewoon een week van tevoren maken en in de zon zetten. Die alcohol komt vanzelf wel dan...
Tantetil Schuurpapier ah wat lief van @[verwijderd] zeg en dat terwijl ze in de kreukels ligt. Maar heb je een plank gekregen? ππ€£
Schuurpapier Tantetil Nog beter, 6 planken en wat groene zoden! Kan ik lekker onder gaan liggen π Wijn en chocola, stond er ook bij π
[verwijderd] Tantetil lig pas vanaf vanmorgen in de kreukels en had gisteren avond al bedacht dat ik de jarige schuurpapier wilde opvrolijken. Lang leve dat alles via internet geregeld kan worden!
[verwijderd] [verwijderd] thanks kan ik goed gebruiken want heb vandaag echt me niet aan de rust regels gehouden de hele dag met telefoontje in handen verkeerde houding π
Ansji [verwijderd] Jaaaaa, zo handig! Wij hebben ook net een nieuwe tv (55 inchπ). En die heeft ook zoβn knop op de afstandsbediening.