Liekje81 @[verwijderd] Dat is gewoon echt k..! Vorig jaar bij mij ook iemand gedaan. Zo aso om dan geen briefje achter te laten.
[verwijderd] [verwijderd] En dan blijkt dat ze te lui waren om er ook daadwerkelijk beelden mee op te nemen. Of vergeten op Play te drukken na de alcoholische lunch en de siΓ«sta... π€£ Hopelijk komen jullie er achter wie dat gedaan heeft. Echt mega asociaal.
Robije [verwijderd] π€π€π€. Ok nu wil ik toch wel een nieuwe tv, maar alleen een die zo een afstandsbediening heeft
Ansji [verwijderd] Jaaaaa, zo handig! Wij hebben ook net een nieuwe tv (55 inchπ). En die heeft ook zoβn knop op de afstandsbediening.
Fantykoekie Aan het kijken hoe zoon aan het gamen is. Super interessant maar het is of dat of de wasmachine aandoen. Dat zou ik eigenlijk moeten doen maar dan kijk ik liever naar m'n zoon. π€£
Jules [verwijderd] Wow dat is veel schade! Hopelijk kun je achter camera beelden komen. Echt heel asociaal dit π‘
[verwijderd] Erg he? Ben echt wel boos. Wij zijn ook krenten die alleen de basisverzekering hebben,l: onbekende schade is niet gedekt. Ik hoop dus zeker beelden te zien zodat we de lul kunnen vinden en het op zijn verzekering kunnen verhalen. π΅οΈ
Robije [verwijderd] jeetje wat kut allemaal. Hopelijk kan je er via de beelden achter komen wie het was, wat een aso.
[verwijderd] Schuurpapier wat lief zeg en nog van harte! π Boek gekregen. Tja er mist wat in dit boek π¬
Tantetil Schuurpapier ah wat lief van @[verwijderd] zeg en dat terwijl ze in de kreukels ligt. Maar heb je een plank gekregen? ππ€£
Schuurpapier [verwijderd] Ja! Zoals ik Dasty ook al vertelde, kreeg gister en vandaag allemaal cadeautjes uit onverwachte hoeken en dat maakt me een emotioneel wrak πβ€