[verwijderd] Manque Ja, maar als het over de WC schoonhouden gaat snap ik de frons niet. Plus hangt er misscien een tegenovergestelde op de heren WC? Vrij onschuldige humor i.m.h.o...
[verwijderd] Zondagochtend = luie ochtend. Zoon is uit logeren dus dochter mag lekker met haar dekbed op de bank filmpjes kijken.
Toch6 Toch6 Niet mijn mooiste taart maar dat hoeft ook niet. T moet vooral lekker zijn ๐ Hij smaakt wel super ๐๐คค
[verwijderd] In appeltern, oudste heeft last van haar buik. Dus even de rust op gezocht en een bedje gemaakt. Na het nemen van de foto was de rust gedaan...
[verwijderd] Volop genietend naar mijn zuig-dweilrobot te kijken. Ik ben blij dat ze weer terug is. weg foto
Jules Onderdeel van een rits Het gevolg van een optimistische poging na 7 jaar incl 2 zwangerschappen mijn leren motorpakkie weer eens aan te trekken, als voorbereiding op een paar dagen weg met de motor aankomende week....
[verwijderd] Slaapt niet zo fijn, zo'n krakend, instortend, ontploffend pand aan de overkant. De sirenes maken het af.. ๐ด