Schuurpapier Niet nu, maar wel vanavond en vond het zo schattig. Even een rustmomentje op de bank met zijn knuffel. De rest van de dag is hij altijd super beweeglijk en luid, dus dit is dan ff genieten!
Soturi [verwijderd] Ja je krijgt zo eten!!! Heb je er ook zo een ja? ππ Die van ons krijgen eten rond 17u. Dus vanaf minimaal 15u zijn ze al aan het zeuren. En zodra je er al aan denkt om richting de kast te lopen waar hun eten ligt, denken ze dat ze meer krijgen. Ook al hebben ze hun eten net op.
Angel1980 Ik kom net thuis en tref een spiegeltje met een rietje aan op tafel, beide van mijn 11-jarige dochter. Ik weet niet zo goed wat ik hiervan moet vinden.. π€
[verwijderd] Angel1980 haha die heb ik ook regelmatig op tafel zien liggen en zelf gelegd, maar denk dat je dochter daar nog een beetje te jong voor is ππ
Angel1980 [verwijderd] [verwijderd] π ik mag het hopen! En het zegt ook blijkbaar iets over mij π Daar gaat mijn brave imago..
Angel1980 Maar heb ik nog nooit een gepersonaliseerd rietje gehad, dat soort luxe gebruikersspullen had je niet in mijn tijd π
Angel1980 [verwijderd] π doorgesnoven op de fiets, maar gelukkig wel heel verantwoordelijk met een helm, je zal maar vallen...