Hahaha een mona toetje. Maar hij heeft gelijk hoor, dit mag gevierd worden!!

• [verwijderd]

Manque eigenlijk verdienen jij en je man een taart van minimaal 3 lagen om dit succes te vieren hoor!

• [verwijderd]

[verwijderd] kunnen we niet achter Manques adres komen en met z'n allen een taart opsturen? πŸ˜„

(En dan kom ik stiekem langs om te helpen met eten πŸ™ˆ)

[verwijderd] Manque
      Hoewel 't volgens mij vrij makkelijk is om nu adresgegevens van ons te achterhalen (ik sta immers met mijn eigen avatar + -deel van- mijn naam online) stellen we 't op prijs als dit niet gebeurt πŸ˜…

Ik heb zojuist even een toevoeging gedaan aan de privacy policy dat iedereen op dit forum het recht heeft om anoniem te blijven. πŸ‘οΈ

Ik snap dat 't niet serieus en/of lief bedoeld is, maar we regelen zelf wel een taart(je) πŸ˜‰

• [verwijderd]

Manque we kunnen op zp Rosetta een pb doen misschien weet die je adres ook wel πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ (geintje!!)

• [verwijderd]

LucP deal! Maar dan willen we wel ene foto als bewijs want volgens mij zijn jullie veel te bescheiden. En dat siert jullie, absoluut. Maar hier mag een taart op gegeten worden hoor!

Manque

Oh wat lief en mooi....maar jullie hebben het van harte verdiend! πŸ™πŸΌ

• [verwijderd]

Manque wauw, wat lief! De waardering voor jullie harde werken is in ieder geval groot!

Niet nu, maar wel vanavond en vond het zo schattig. Even een rustmomentje op de bank met zijn knuffel. De rest van de dag is hij altijd super beweeglijk en luid, dus dit is dan ff genieten!

• [verwijderd]

Manque oh jee, een stalker πŸ˜‹
          Grapje, wat een mooie bos!