Theezeefje Schuurpapier Helaas... onze plus had het zoals gewoonlijk niet..đ¤Ŧ De AH zit 6 km verder dus dat werd hem niet ( had al een paar biertjes op bij een verjaardag)..
Schuurpapier Theezeefje Ah balen! Wat trouwens ook erg lekker is, is Kasteel Rouge. Dat moet je echt geproefd hebben vind ik!
Pimpelmeesje Gezellig samen filmpje kijken đ Edit; bonuspunten voor wie hier de film kan raden đ
[verwijderd] Het zijn er precies 300! Kinderboeken niet meegerekend, dan kom ik op het dubbele denk ik.. vind het een beetje tegenvallen, maar ik heb er ook nog 487 op mijn ereader, dus dan kan het wel toch? đ
[verwijderd] [verwijderd] Marie Kondo zou teleurgesteld zijn đ Maar ik ben trots haha, ik hou van boeken â¤ī¸
[verwijderd] [verwijderd] het boek van Marie Kondo ontbreekt, dat dan wel.. đ Ik heb wel 1 heel boek weggedaan hoor.. Ik had hem dubbel đ
Manque [verwijderd] Hij komt hier best wel vaak langs. Maar meestal gaat hij niet zo waanzinnig verleidelijk voor mijn raam staan...
Robije [verwijderd] Haha hier met mooi weer ook, op dinsdag en vrijdag. Volgens mij rijdt hij hier nog in dezelfde auto als 30 jaar geleden đ¤Ŗ
Hooyo-shimbir Manque bij ons elke avond om 20.00 vanaf maart tot oktober đ incl Belgisch kenteken đ
Toch6 Manque dank je. Ja zelf gemaakt, voor oudste dochter maarhij is zo lekker warm dat ik er graag onder lig savonds
[verwijderd] Aan het spelen met mijn vleesetende plantje. Ik blijf het fascinerend vinden hoe de blaadjes reageren op mijn nep aas đ.