[verwijderd] Schuurpapier Proost! Waar smaakt dit naar? Ik drink graag roze Jillz en als het er niet meer is ben ik wel eens in de verleiding deze mee te nemen. Maar ik durf niet. 😶 Ik lust nml geen wijn of rose oid.
Schuurpapier [verwijderd] Behoorlijk zoet. Ben normaal een droge wijn drinker. Denk dat je dit wel lust!
[verwijderd] Onze dochter lust geen drop. Wij vinden dat dat niet kan, want elk nederlands kind hoort drop te eten! 😛 Dus we hebben verschillende soorten drop gekocht voor een zoektocht naar drop die ze wel lust. 😁
Tantetil [verwijderd] oooh lekker lekker. Ik vind die grofgeld drop erg lekker. Of heksenhuyl en van die dropballen...nu heb ik dus zin in drop! Is het vandaag geen werelddropdag??
[verwijderd] Lekker cozy ♥ ♥ ♥ Nu ligt ie net op bed en heeft grote zus zijn plekkie ingenomen. Typt ook zo lekker gemakkelijk 😎
Theezeefje Schuurpapier Helaas... onze plus had het zoals gewoonlijk niet..🤬 De AH zit 6 km verder dus dat werd hem niet ( had al een paar biertjes op bij een verjaardag)..
Marshmallow Gisteren een borrel voor pink parents gehad (nu ben ik hetero, maar de vader van mijn kinderen is homo) en weer een nieuwe button gescoord Ook 2 shirtjes voor de kinderen met die tekst 😬
Schuurpapier Theezeefje Ah balen! Wat trouwens ook erg lekker is, is Kasteel Rouge. Dat moet je echt geproefd hebben vind ik!
[verwijderd] Het zijn er precies 300! Kinderboeken niet meegerekend, dan kom ik op het dubbele denk ik.. vind het een beetje tegenvallen, maar ik heb er ook nog 487 op mijn ereader, dus dan kan het wel toch? 🙈
[verwijderd] [verwijderd] Marie Kondo zou teleurgesteld zijn 😋 Maar ik ben trots haha, ik hou van boeken ❤️