Theezeefje Ha,ha! Stoer! Ik pak ze wel. Maar wel voorzichtig ,aangezien ik wel een keer gebeten ben door een hele dikke kruisspin. Dooie muizen zijn ook vies...π
[verwijderd] Theezeefje een keer gebeten ben door een hele dikke kruisspin. Neeeee!!! π±π± Ik dacht dat spinnen mensen niet beten?? Instant spinnenfobie hier hoor.
Manque [verwijderd] Spinnen bijten inderdaad, ik heb wel eens 3 dagen met een beet rondgelopen die eruit zag alsof ik een tennisbal onder mijn huid had geschoven, zo groot zwol het op.
Theezeefje [verwijderd] Niet zo gauw hoor,maar als je ze vast hebt en de spin zich het nauw gedreven voelt snap ik best dat ze hun kaken gaan gebruiken... maar ze komen heus niet op je af en gaan bijten. Mieren vindt ik erger....
[verwijderd] In het kader van minder moeten en meer ontspannen. Het werk voor mij laten doen. weg foto
[verwijderd] [verwijderd] het is echt een vreselijke vloer π¬. Het is van goedkope waaibomenhout en we hebben het wit gelakt, omdat er oranje pigment naar boven kwam. Doordat het heel zacht hout is en we goedkope lak hebben gebruikt, zit de vloer vol krassen en lastig schoon te houden. Volgend jaar laten we de vloer professioneel renoveren. De βlookβ zelf vind ik wel fijn. Al is wit niet heel handig (lang leve de robotstofzuiger met dweil π₯³).
[verwijderd] [verwijderd] hahaha dan vind ik de look heel leuk! Je ziet het er van de foto op.deze manier niet zo aan af.. Jij zit er natuurlijk bovenop. Geloof inderdaad dat het schoonhouden drama is!
Snoopy1979 Het is weer fazantentijd, heb er best wat gezien afgelopen week. Maar deze was wel erg dichtbij π
[verwijderd] Back-up maken van mijn telefoon want mijn scherm moet nodig eens vervangen worden π (En nee, mijn zoontje had hier niets mee te maken π¬)
[verwijderd] Schuurpapier Proost! Waar smaakt dit naar? Ik drink graag roze Jillz en als het er niet meer is ben ik wel eens in de verleiding deze mee te nemen. Maar ik durf niet. πΆ Ik lust nml geen wijn of rose oid.