[verwijderd] [verwijderd] hmm. Ik heb m al uit. Ik ben dan ook niet echt een tijdschrift-lezer (lees er te snel doorheen meestal). Wel oké hoor, maar heb een beetje een "mwah"-gevoel. Ik kan m naar je opsturen als je eens zelf wilt kijken of t wat voor je is?
Snoopy1979 Ansji dat is hier nu net aan de gang geweest... Net toen mijn dochter terug naar huis fietste van dansles 😉 (4 km, sinds kort fietst ze zelf met een vriendin)
Snoopy1979 Ansji haha helemaal doorweekt en meteen onder een warme douche gesprongen. Ze kon er wel om lachen 😄
[verwijderd] Theezeefje Ik vind het oprecht heel lief van je.. maar wat een gruwel dat je dat ding op je hand hebt. 😱
Sevenof9 Theezeefje Aah lief van je, arm beestje! En volgens mij houden dieren zichzelf prima schoon, dus zo vies zal het niet zijn, je wast toch je handen daarna dus niks mis mee.
Theezeefje [verwijderd] Vind ze erg schattig ( ja,ja, ik weet dat het eigenlijk ongedierte is en wil ze ook echt niet in huis) Denk dat mensen ze zo eng vinden omdat ze zo watervlug zijn.
Pimpelmeesje Theezeefje ze zijn ook echt megaschattig, maar ik zou het zelf niet durven om ze vast te houden omdat ik bang was gebeten te worden.. best bizar dat ie zo rustig bleef zitten, in shock?
Theezeefje Pimpelmeesje Deze was in shock inderdaad of de kat had hem al een tik verkocht. Mijn ervaring is dat als je ze vast hebt in je hand ( een bolletje met 2 handen maken dus niet echt vasthouden) dan bijten ze niet. In ons vorige huis toen ik zwanger was ook op deze manier gevangen. Beest was waarschijnlijk door de kat meegenomen en in ons huis ontsnapt, zit ik lekker op de bank en ineens op nog geen halve meter naast mij komt er een muis naar me toe over de bank...😂
Toch6 Nieuw tafelzeil (leuk, glazen tuintafel) en nieuwe plantjes. Nu nog 25 graden 🌞 Oh rechts in de hoek is geen rommel, dat is een natuurhut van de oudste 😉 gemaakt van pallets, takken en bladeren
Dahlia Puzzelstukje oej heeft ze het wel gemeld bij de leerkracht dat ze zich pijn heeft gedaan? Ik kan mij niet voorstellen dat de leerkracht dit niet meld. Wat zegt ze zelf dat is gebeurt?
Puzzelstukje Dahlia ja de leerkracht heeft haar geholpen om het bloeden te stelpen. Ze is van haar stoel gevallen met haar hoofd tegen een tafelpunt aan.
Dahlia Puzzelstukje hmm heel apart! Daar zal ik even een belletje voor doen. Misschien is het om 9 uur gebeurt en zodoende vergeten omdat ze er geen pijn meer aan had? Ik verzin maar wat. T kan vanalles zijn. Is t een diepe wond? Edit: kan t niet goed zien maar lijkt t nu op een winkelhaakje?