[verwijderd] Pimpelmeesje wat heb je daar voor iets moois op je been? Toevallige nog een betere foto đ?
Pimpelmeesje [verwijderd] Ik wil m graag een keer op laten frissen, maar wilde/kon steeds geen afspraak maken ivm zwangerschapsmogelijkheden.. als het allemaal wat rustiger is ga ik dat wel doen
Tantetil Pimpelmeesje heel erg mooi! [verwijderd] haha dank je, nu hoefde ik niet de nieuwsgierige te zijn.
[verwijderd] Pimpelmeesje wat ontzettend gaaf! Ik hou echt ontzettend van bloementattoos. Heel erg mooi.
Schuurpapier Tantetil @[verwijderd] Whaha ik wilde het ook vragen! Echt prachtig @Pimpelmeesje, heel mooi!!
Rietjesbeker Liekje81 veel sterkte vandaag of morgen tijdens de operatie, hopelijk gaat alles helemaal zoals het zou moeten!
[verwijderd] Een onverwacht probleem met mijn auto, dus nu bij de garage wachten tot het klaar is en mijn hele planning in duigen zien vallen. Gelukkig slapen deze twee meisjes gewoon. Ik kan alleen niet met de buggy door de deur naar de wachtruimte. :-( poef -
Toch6 Dahlia meestal haalt hij de restanten op. Ik eet vroeg met de kinderen en ben klaar voor hij thuis is. Dus als er genoeg over is krijgt hij een appje met wat ik over heb. Maar nu was de rijst van gisteren en heb ik wel extra andijviestamppot gemaakt zodat hij 2 bakjes kon meenemen đ En soms krijgt hij weken niks en soms 3x in de week đ