Schuurpapier Een heerlijk kasteeltje (rouge). Had ik er maar 4 genomen ipv 2, want er hangt me hier een kutsfeer whaha
[verwijderd] Schuurpapier Laat je geen kutsfeer aansmeren meissie. Het is joΓΊw weekend en de zon schijnt... β€οΈ
Schuurpapier [verwijderd] Ahh, wat lief! Helaas is het momenteel weer nogal aanwezig, de negativiteit.. (bij hem dan)
[verwijderd] Schuurpapier ik dacht dat je op een vervelend feestje of zo was π¬. De kutsfeer is thuis begrijp ik?
Schuurpapier Tantetil Jep, die ja! [verwijderd] Dankje π @Diazz β€β€β€ Jeeeeetje Liekje81 wat heftig zeg! Heel veel sterkte voor jullie een beterschap voor hem! ππ
Liekje81 Vriend heeft een ernstig motorcrossongeluk gehad. 2 nekwervels en de bovenste rugwervel gebroken. Klaplong. Heeft heeeeeel veel geluk dat ie niet verlamd is nu. Ben net thuis en ben kapot.
[verwijderd] Liekje81 oh nee toch wat heftig! Wat moeten jullie geschrokken zijn! Maar wat fijn dat het nog zo is afgelopen en hij niet verlamd is. Gaat het herstel lang duren? Zal wel een pittige tijd worden π Heel veel sterkte!β€οΈ
[verwijderd] Liekje81 allemachtig wat een schrik! Hoop dat het uiteindelijk met een sisser afloopt voor jullie. Beterschap!
Missy Liekje81 Ooooo, wat ongelofelijk heftig zeg! Heel erg veel beterschap voor jullie. Hopen op het beste en zal het herstel voorspoedig zijn. Sterkte meis