Puzzelstukje Sevenof9 ja, snap het hoor! π€£ maar dit meisje is er zelf helemaal niet mee bezig. Dus dan voelt t voor mij ook anders ofzo. Ik weet niet goed hoe ik het kan uitleggen. Die jongste heeft altijd de goede houding ofzo en dat speelt bij haar meer op de voorgrond.
[verwijderd] Deze deugniet heeft zijn stoeltje vanuit de woonkamer naar het hoekje van de keuken geschoven zodat hij bij de chips kan π€£
Marshmallow Vulpen Manque Ja het schijnt in het noordoosten en oosten nogal bewolkt te zijn geweest de hele dag? Hier vanaf in de ochtend al strakblauw. Dit mag van mij nog wel even doorgaan!
Blue Marshmallow ik keek vanochtend het nieuws, en ze zeiden inderdaad veel bewolking vandaag. Maar halverwege de ochtend werd het heerlijk, en de rest van de dag blauwe lucht en zon.
Tantetil Hier was het ook heerlijk, ben wel verbrand ondanks dat ik mezelf meerdere keren heb ingesmeerd. We zijn naar alkmaar gevaren, heel leuk.
Marshmallow Gelukkig maar dat het toch gewoon lekker was in het oost'n. Geloof ik buienradar ook niet meer π
Jessie80 Hier was het wel wat grijzig (Brabant, iets ten oosten van @Manque) maar hele dag droog en boven de 20 graden dus niets mis mee. Middag geΓ«indigd in de speeltuin:
Vulpen Jessie80 Huh ik moet jou repositioneren. Ik dacht dat jij veel westelijker woonde π€ Je woont wel in dezelfde provincie toch?