Manque [verwijderd] Ja, ik heb uiteindelijk matten via Amazon besteld. Eigenlijk enorm tegen mijn principe, maar ik kon echt geen goed alternatief vinden. Deze zijn best dik, 8mm en dat heeft die knul wel nodig want hij duikt dus echt in dat badje 😂
Lovely83 Manque Heerlijk! 😍 Onze zoon kon en kan nog steeds uren zoet zijn in het water. Als we gaan snorkelen in Egypte moeten we hem altijd uit de zee slepen 🤣.
Ysabella Mijn man is echt schaamteloos. ‘ nee deze handcrème werkt niet, maar die nieuwe die ik heb gekocht schijnt erg goed te werken’ klein detail hij heeft er nog meer maar die liggen niet in de la die ik aan het opruimen ben.🙃
Marshmallow Ysabella heel erg leuk en gezellig! Net met vriendin afgesproken om dit te doen de dag voor mijn verjaardag en dan in combinatie met lekker naar een strandtent gaan! Maar blij dat ik ben geweest nu durf ik wat vaker mee te gaan!
Tantetil Fietsexamen met dochter geoefend, was best een stuk. En natuurlijk ook leuk dat ik dat allemaal op mijn nieuwe speeltje kan bij houden.
Softbasegaming Mn dochter heeft gister voor dr verjaardag een Tiptoi spel gehad (menselijk lichaam) erg leuk 🙂. ALleen sommige uitleg is heel lang dradig waardoor dochter dr concentratie snel weg is.