Femkes Puzzelstukje Een van de twee was zo vriendelijk direct goed te gaan liggen. Foto is wel in het donker genomen, maar het idee is duidelijk denk ik.
Puzzelstukje Femkes haha ja zeker! Grappig om te zien! Ik wist niet dat katten dit deden. Ziet er lief uit ook! We hebben ze sinds november. Eerste huisdier van mij en leer elke keer weer🤣
Cactusje Puzzelstukje Ik heb wel eens gehoord/ gelezen dat katten alleen op hun rug slapen bij mensen waar ze zich heel fijn voelen.
Femkes Ansji Moet de bovenste foto er ook bij? Niet om vervelend te doen, maar ik zou me kunnen voorstellen dat dit een foutje is.
Puzzelstukje Ansji super schattig! inderdaad even opgezocht en ze voelen zich wel echt heel vertrouwd en veilig als ze dat doen. Toch wel een compliment☺️
Deliana Famofthree jij kan gewoon buiten zitten in de zon 😱 Ik ging net even naar buiten met mijn winterjas aan en sjaal om. Het waait en het is koud. Mag hopen dat het straks 3 maanden lang 25 graden is 🙃
Famofthree Deliana Ja ik was gister in Utrecht..onweer/regen.. hier ( kop v noord Holland)gistermiddag en vandaag ook zonder jas.wel lange mouwen naar buiten .
Hooyo-shimbir Dat ik al 3 1/2 jaar vrijwel dagelijks hier kom, dat zo afschuwelijke plek tegelijkertijd zo mooi is met 1000 vogeltjes op de achtergrond.