Famofthree Koken gehandicapten stijl. Nou ja koken... Op verjaardag geweest dus brood met soep it is.
[verwijderd] In pyjama met te grote laarzen McDonalds vreten in een wegrestaurantspeeltuintje. Super ouderschap! π ππ
[verwijderd] Ik kom thuis en mijn man is bezig met deze leuke planten/kruidenbak. Hij had een foto gezien op instagram, en hij vond het zo'n leuk idee dat hij 'm meteen ging namaken.π En nu is hij naarstig op zoek naar kruiden en bloemen om erin te planten. Zo grappig
Toch6 [verwijderd] dat wil ik ook. Probleem is alleen dat ik niet weet waar ik het moet zetten/hangen π
[verwijderd] Toch6 leuk! Hier hangt ie aan de muur van er oud schuurtje. Maar je moet inderdaad wel net een goede plek hebben
Marshmallow Onderweg naar de metro, het wordt al langzaam licht en het is onbewolkt, op naar een mooie lente dag?
Rietjesbeker Nog in bed, kijken naar het plafond. Gisteravond terug gekomen van zakenreis, dochter was vannacht nog een keer wakker, dus beetje uitslapen vanochtend.
[verwijderd] Je hebt er wel een vergrootglas bij nodig, maar hoe gaaf is het dat je vanuit je woonkamer de reeΓ«n ziet lopen! weg foto