Manque Tantetil Die zingt mijn moeder altijd! Edit// verknipt nummer eigenlijk zeg π over iemand die een delirium/psychose heeft van het zuipen. Moest het ff terugluisteren https://www.youtube.com/watch?v=KOEkF4YNMiU&ab_channel=SterrenNL
Marshmallow Heb 2 foto's naast elkaar gelegd. Fotoshoot van vorig jaar en dit jaar. Vooral mijn oudste is echt zo veranderd! Haal hem straks weer weg π
[verwijderd] Marshmallow ik blijf het bizar vinden hoeveel jij op mijn buurvrouw lijkt hoor.. Ik zag je voorbij komen en mijn eerste reactie was huh, zij heeft toch helemaal geen Facebook? en pas daarna zag ik dat jij het was π
Ansji Marshmallow Hij is inderdaad veranderd! Knappert π. Hele leuke fotoβs. En wat een goed idee, laat je dat door een fotograaf doen?
Marshmallow Ansji ja het is fijn om zulke foto's te hebben. Er worden bijna nooit foto's gemaakt van ons samen.
Ansji Marshmallow Bij mij ook niet! En sommige selfies zijn leuk met zβn drietjes, maar vaak niet lijst waardig π
Manque Zo leuk! Ik heb dat logo/de huisstijl van Schiffer ontworpen toen ik 15 was ('99) en hij gebruikt het nog steeds π