Softbasegaming Miek89 Ja dat had ik laatst ook, Ik dacht dan kan je net zo goed een gewone ui snijden toch krijg je net zoveel ui
Manque Softbasegaming woooooow nu al?! Het wordt hier voorlopig niet warmer dan 14 graden. Ik heb volgens mij exact hetzelfde bad gekocht, maar ik heb er nog geen ondergrond en geen dekzeil voor. Heb jij nog tips?
Softbasegaming Manque hij staat alleen met een klein laagje. Hij lag op het dak van het schuurtje en i M'n hormonen konden dat niet meer aanzien had namelijk het idee dat hij vol gaten zat. Ik MOEST met eigen ogen zien dat dat niet zo was ๐
Softbasegaming Manque Wij hebben rubberen tegels eronder liggen dus geen extra ondergrond. Als dekzeil hebben we deze besteld; https://www.amazon.de/dp/B00UHNCA3K/ref=pe_3044161_185740101_TE_item Chloor enzo bestellen we op een belgische webshop omdat het in nederland niet goed is ofzoiets zeiden mn buren
Cactusje Manque Ik heb laatst bij obelink van die foam tegels besteld. Ze bleken wel iets dunner dan ik had verwacht, had ik niet goed gelezen, maar dat was de prijs achteraf gezien ook naar. Heb ze ook maar gehouden.