Sweetl @Honkeytonk als het verhit is dan is die van violife wel prima! Plakjes of geraspte Zo los is het niet zo heel lekker vind ik (maar mijn jongste vind van wel)
Honkeytonk Sweetl ah warm had ik hem nog niet geprobeerd, alleen de plakjes. Die vond ik niet lekker π Ga eens warm proberen. Dankje!
Toch6 Sweetl die is opzich wel goed te eten ja (maar ik ben toch dat ik nu weer gewone kaas op ovenschotel ed kan π)
Sweetl Toch6 haha opzich ben ik het wel gewend nu, eet nu bijna 3 jaar zo. Nu ik geen bv meer geef kan ik normale kaas ed weer eten maar ik prefereer toch deze geraspte over een gebakken eitje haha
Puzzelstukje Hopsatee nee blijkbaar de kleuters niet! Nou... dat is toch iets whaha. Wat een gedoe weer. Stagiair die het dansje van koningsdag aangeleerd heeft.. aan alle kids...
[verwijderd] Puzzelstukje oh, hier een school vlak bij ook in quaraintaine.aar daar was ongeveer de helft van de leraren besmet en de helft van de klassen hadden besmettingen.
[verwijderd] Vanmorgen kwam zijn verzwaarde deken dan eeeeeindelijk binnen! Vandaag aan wennen en hopelijk vanavond onder slapen. Hij lijkt er al erg blij mee π
June [verwijderd] dit is ook wel een hele coole! Ik hoop zo dat hij beter/langer slaapt En jullie dus ook!