[verwijderd] Tantetil Enigzins! Zometeen weer een poging! Goed van je hoor! Nu een keertje zonder telefoon. π
Tantetil [verwijderd] Ik was samen met nora gaan lopen dus alleen telefoon voor foto gebruikt. Moet natuurlijk wel mijn stappen bijhouden. Veel succes met slapen, hoop dat jullie een goede nacht hebben.
Zuremat Liekje81 S. zou jaloers zijn! Hoe is het qua wachttijden bij jullie? Ik heb zojuist een mail ontvangen van een manege hier dichtbij: wachttijd van een jaar! π₯΄
Liekje81 Zuremat Geen idee. Ze heeft nu eerst 5 starterslessen en werd inderdaad al gewaarschuwd dat ze miss niet meteen door kon stromen. Hoop niet dat het een jaar duurt!!
Zuremat Liekje81 Oh! Ben nu ff verder aan het informeren. Ken dat helemaal niet van vroeger joh, zulke wachtlijsten voor paardrijden. Heb zelf ruim 10 jaar gereden, waarvan 8 jaar western. Dat zou ik het liefst hebben voor haar, maar dat is hier niet echt in de buurt geloof ik..
Liekje81 Zuremat Ik zal de manege eens vragen wat de wachtlijst is. Ik heb vroeger zelf niet gereden, dus geen idee wat gangbaar is ofzo. Zou dat ook door Corona komen? Buitensporten populair ofzo?
Zuremat Liekje81 ja kan best! Vind het op zich prima om nog te wachten, want mag hier zelf dus niet mee naar binnen nu, ivm de maatregelen. Vind het juist leuk om te kijken π
Zuremat Ik heb het zoooo koud.. dus ik zit hier in m'n sportlegging, trui en dikke trui van N. eroverheen π€ͺ Ik twijfel nu tussen koffie, thee of cup a soup en kan geen keuze maken. Zwaar leven..
Softbasegaming Vulpen ze is nog geen 4π€. Is nu 1 ochtendje geweest om te kijken in welke kleuterklas ze komt. Nu mag ze nog 3x oefenen in de klas maar moet nog afspraken maken maar vergeet ik steedsπ
Toch6 Amaryllus in bloei. Ik had de bollen bij de bamboe gezet als potvulling met de gedachte dat nog te vervangen omdat er al heel lang geen bloemen meer in kwamen. Maar ze liepen uit en nu 2 stengels in bloei en de 3e aan het groeien. En groot!
Toch6 Manque ja he! Ik laat die bollen er mooi in ipv tijdelijke oplossing. Maar die bamboe he, niet dood te krijgen. Uitdrogen lukt niet, verzuipen lukt niet. Maar extra takken maken tegen inkijk doet hij ook haast niet π€£ rotplant π€ͺ