Robije Weer terug naar huis. Kwamen heel veel kinderen uit de overige 2 kleuterklassen bij dochter in de klas (2zieke juffen). Keuze aan haar gegeven en ze wilde wel weer mee naar huis.
Famofthree Zandbak gemaakt en gevuld en mijn grote kleine hulp verdeeld het zand....π Nu eerst koffie π
Puzzelstukje [verwijderd] dank je wel! Ik voel me best oud, gek he, als ik eraan denk dat de oudste al 8 isπ€£π
Snoopy1979 Puzzelstukje gefeliciteerd! Hier is de jongste jarig, 9 jaar is ze geworden. Oudste is al 11, kan je voorstellen hoe ik me voel π
Diazz Toch6 Gek lijkt me dat. Hier voorlopig nog de babykamer in gebruik, maar lijkt mij ook gek dat er straks een andere kamer gaat komen.
Toch6 Diazz heel gek. 2 jaar en een beetje bij ons geslapen. Gelukkig ligt hij aan boord nog in het ledikantje bij ons, anders moet hij bij de oudste op het stapelbed
[verwijderd] Kat aaien op schoot en ik mag vooral niet stoppen, want dan wordt er verontwaardigend omhoog gekeken. weg foto
Marshmallow Hier was de klei nog mooi trouwens, ondertussen zit alles weer door elkaar en wordt het langzaam bruin π€£π€