Sevenof9 Net terug van een uurtje skaten, dat had ik echt al sinds mijn 12e (ofzo) niet meer gedaan! In mijn herinnering was het vroeger minder vermoeiend en ging ik er toen ook niet zo van zweten, maar het was toch een mooi tochtje!
[verwijderd] Sevenof9 Ik kan niet wachten tot ik weer kan skeeleren! Zo lekker om even mijn hoofd leeg te maken!
Sevenof9 [verwijderd] ja ik vond het ook heel fijn! Alleen jammer dat de weg soms hobbelig was, ik moet nog even uitvinden welke routes geschikt zijn.
[verwijderd] Ons bed is in elkaar gestort π¬. We slapen nu op de grond. Afgelopen weekend toevallig wel weer op beddenjacht geweest, maar weer niks gevonden. Ik ben bang dat we over een jaar nog steeds op de grond liggen. weg foto
[verwijderd] [verwijderd] Ons bed is in elkaar gestort π¬ Als je er maar plezier van hebt gehad. π
Robije Weer terug naar huis. Kwamen heel veel kinderen uit de overige 2 kleuterklassen bij dochter in de klas (2zieke juffen). Keuze aan haar gegeven en ze wilde wel weer mee naar huis.
Famofthree Zandbak gemaakt en gevuld en mijn grote kleine hulp verdeeld het zand....π Nu eerst koffie π