[verwijderd] <weg> Wij hebben zo de geslachtsbepaling. Als de oudste twee uit school komen vanmiddag ook maar eens vertellen dat ze weer grote zussen worden ๐
Honkeytonk [verwijderd] oh spannend! Ben ook heel benieuwd wat het is! Wij hebben zaterdag geslachtsbepaling!
Liekje81 [verwijderd] Pff ja hier gisteren ook. En dat al de zoveelste keer afgelopen weken. Maar ja, ga toch telkens maar, anders komt het er nooit van, haha. Ben er wel een beetje klaar mee, gelukkig nu wat beter weer!
[verwijderd] Liekje81 ik schijn ook elke keer te gaan sporten als het regent. Of het regent gewoon continue (volgens mij het laatste). Vanaf morgen beter en vanavond ga ik lekker thuis, warm en droog sporten.
[verwijderd] Toch6 Haha ja. Ze zijn nu aan de kattenpil en dat gaat al een stuk beter. Als ik toch had geweten dat het tegen krolsheid hielp...
[verwijderd] @[verwijderd] oohhh nog een meisje! Gefeliciteerd! Want vind je er zelf van, niet een klein beetje teleurgesteld? Je hoopte stiekem op een jongetje toch. Maar zo'n meisjes gezin is ook wel heel leuk ๐
[verwijderd] [verwijderd] Was wel even slikken.. Had het zรณ leuk gevonden als het een jongetje was. Maar een meisje is ook super leuk natuurlijk. Is gewoon een droom waar ik een soort van afscheid van moet nemen. Robije Lovely83 De meisjes zijn super enthousiast! N was door het dolle heen! V denkt dat de baby volgende week al komt haha. Super schattig hoe blij ze waren. M was lichtelijk teleurgesteld dat het geen broertje was ๐