[verwijderd] Een van de voordelen van na 21.00 uur op straat te mogen komen. Zo genoten van de sneeuw, als eerste m'n voetstappen in de sneeuw mogen zetten, heerlijk! Echt een geniet momentje, helemaal alleen.
Sevenof9 Tantetil dankje! Oja haha in mijn stories. Zal ik dat vaker doen? Ik weet nooit wat ik moet zeggen dat het interessant is voor mensen ๐
Sevenof9 [verwijderd] ooh echt dankjewel๐ ik vind mijn stem maar niks maar dat heeft iedereen volgens mij met z'n eigen stem.
Tantetil Sevenof9 ik vind dat je ook een hele fijne stem hebt en ook gewoon leuk dat je zo enthousiast was.
Uilenmama Ik doe mee met een crea challenge op mijn blog. Elke 2 weken staat er een letter van het alfabet centraal. De ene week schrijf ik een verhaaltje over Hazel, Ulle en Bodile. En in de andere week laat ik mijn borduur vorderingen zien . Ik maak een ABC kussen. Ik ben nu bezigmet de letter C. Wie ziet wat het wordt??
Bloem Uilenmama vrouwtje theelepel ๐ oh nee, dat is niet met een C. Een meisje met bril met en C. Lijkt van een of andere serie te zijn.
[verwijderd] Uilenmama volgens mij ben jij dat zelf. Bloem in je haar, bril op. Begint je naam met een C?
[verwijderd] Bloem vrouwtje theelepel ๐ "Een lepel is een ding, daar kun je pap mee roeren..." ๐ถ