Softbasegaming [verwijderd] we hebben al gekozen maar was benieuwd wat jullie zouden zeggen π. Word idd rechts. Liekje81 de pigment was op π
[verwijderd] Jules zal m morgen nog wel even kort plaatsen, geef maar een gil wanneer je online bent!
Liekje81 Hooyo-shimbir ja echt erg! En we wonen in een hoekhuis met vaak vol die wind op onze slaapkamer. Echt slecht geslapen door de herrie. Wilde nog gaan hardlopen zo, maar dat wordt m niet.
[verwijderd] Liekje81 Hier ook een hoekhuis met veel wind op de slaapkamer. Gelukkig ben ik aan 1 oor gedeeltelijk slechthorend, dan ga ik gewoon op mn goede oor liggen, hoor ik niks meer π.
Puzzelstukje Liekje81 zo wij wonen ook in een hoekhuis. Wij moesten er om half vier uit vannacht want 2 van onze klikoβs gingen de hele straat door... pfff
Bloem Hier ook zeg. Heel veel herrie geeft dat. Ik hoop wel dat het minder wordt. Niet echt lekker zo.
Liekje81 Puzzelstukje o nee! Dat kan bij ons gelukkig niet, staan voor tegen een hek aan. Maar heb wel samen met een vriendin nog hardgelopen πͺπͺπͺ