Lovely83 Ik was klaar met de witte muur! Nu wil ik de okergele muur in de woonkamer ook een beige kleur geven 🤣, mijn man gaat mij zo irritant vinden.
Toch6 Dat kan niet meer 😭 Even thuis dus man mocht gelijk ledikantje van zolder halen. Als we thuis gaan slapen even alles wassen
[verwijderd] Met frisse tegenzin aan het werk.. te weinig uren kunnen maken en er wachten stapels met werk.
[verwijderd] Vulpen Meh.. werkse! Ik ben inmiddels geswitched naar Netflix. Ik vond twee taken afronden wel prima voor een vrijdagavond. 😉
Vulpen [verwijderd] Ja joh, ik heb alleen m'n mail even gedaan en m'n agenda voor volgende week op orde gebracht hoor! Het is óók vrijdagavond 🙂
Dahlia Van de week is de houten vloer geschuurd en behandeld dus weer als nieuw. Vandaag de meubel erop gezet en een paar meubels vervangen. Nu ben ik de oude kaastafel aan t schuren en behandelen. Koud buiten! 😬
Liekje81 Vanochtend oud papier mee opgehaald. Opbrengst is altijd voor school. Elke maand wordt het bij ons in het dorp opgehaald langs de kant. Was best leuk! Zal alleen wel spierpijn hebben morgen 😆