June Rietjesbeker volgens mij draagt mijn dochter dezelfde jurk. En hebben beide meiden met zo'n klere zooi gemaakt maar dan in hun kamer.
[verwijderd] Rietjesbeker pijnlijk herkenbaar. Op dat soort dagen trek ik de deur achter me dicht en ga buiten wat leuks doen met de kinders. Dan komen we vlak voordat vriend thuis komt ook thuis en dan is het βik had echt geen tijd vandaag, sorryβ , en dan hoef ik het niet alleen op te ruimen π€
Hooyo-shimbir Rietjesbeker hier ook hoor π en ik ben zo lusteloos dat t me niks interesseert op het moment π heb expres de salon tafel opzij gezet zodat ze lekker op t kleed kunnen spelen.
Rietjesbeker Hopsatee werd ik ook hoor π dochter heeft het later samen met haar vader weer netjes opgeruimd
Marshmallow Mijn moppie kreunt om de 20 seconden dus maar naast mij in bed gelegd, zoon werd er ook wakker van namelijk. Gok buikpijn.
Marshmallow June ze voelt niet warm, maar het zou kunnen. Ze ligt nu zonder deken en ik mag niet weg. Edit: denk dat je gelijk hebt. Pyjama shirt uitgedaan en ze kreunt niet meer. Stom dat ik daar niet aan gedacht heb.
[verwijderd] Hooyo-shimbir Ik blijf dat zo'n mooi kleed vinden! πππ Ik ben er al verliefd op sinds ik het bij @[verwijderd] in de huiskamer zag liggen (bij dat mooie blauwe behang!). Ik wil hem ook!
Vulpen Hooyo-shimbir Ik vind het wel meevallen met de troep bij jou en Rietjesbeker hoor! Hier keren ze regelmatig de speelgoedbakken om zodat ze in/met de bakken kunnen spelen. Dat ruimen we dan voor het avondeten wel weer op π
Hooyo-shimbir Toch6 [verwijderd] daar speelt de oudste super veel mee maar ruimt het achteraf altijd zelf netjes weer op. π
Marshmallow Wat kunnen kinderen toch heerlijk liggen, ze ligt in het bed van haar grote broer die er niet is vannacht.
Hooyo-shimbir Hooyo-shimbir t is trouwens 1 drama: oudste na 40 min alweer beneden dan ze fruit wou want ze had zo jonger, jongste om de 5 min vragen of ze t goed doet of laten zien wat ze aan t doen is. Nu was t plan pauze met thee en een koekje in plaats daarvan klieren ze, had ik een huilbui bij mβn moeder aan de telefoon en heb ik de hele ochtend nog niks aan mβn eigen studie kunnen doen. π€― en tot slot zijn de M&M koekjes vies π€¦πΎββοΈ