June Puzzelstukje mijn jongste jarig zaterdag Ik ook.. Ik vier het nooit. Nu word ik 40 en had me voorgenomen het te vieren. maar het in september al opgegeven dat groots te doen..
Puzzelstukje June snap ik! Ik vier zelf nooit mijn verjaardag. Maar van de kids wel! Dat vind ik veel leuker! maar gelukkig kan zaterdag met de feestauto wel doorgaan. En trakteren wordt dus morgen. Maar goed, het is niet anders.
Louelle81 June Ik word febr ook 40. Had zo een leuke dag gepland met mn vriendinnen, een nachtje weg, lekker eten en een ordinaire stripper voor de fun. Hebben we ook allemaal nodig. Ik verschuif mn feest wel naar de zomer๐๐
[verwijderd] @[verwijderd] Jouw dochter spaart toch pinguรฏns? Ik zag deze kerstjurk bij de appie. Misschien iets voor haar?
[verwijderd] [verwijderd] ah die is super leuk!!! Maar als 158/164 de grootste is ben ik bang dat hij te klein is ๐ฅ Ga morgen wel even kijken, bedankt voor de tip!
[verwijderd] [verwijderd] erg freaky tot nu toe, heb geen idee waar het heen gaat, maar dat maakt het des te leuker natuurlijk ๐
[verwijderd] Ik verhuis hem even hierheen: [verwijderd] [verwijderd] okรฉ, dat was zonder twijfel het meest unieke boek wat ik ooit heb gelezen, maar wel hรฉรฉl erg gaaf. Is een combinatie van paranormale roman en thriller, echt nergens mee te vergelijken. Holy mega plottwist, die ik รฉcht niet zag aankomen ondanks dat ik wel eens van de theorie gehoord had, onmogelijk om weg te leggen, superspannend.. zeker een aanrader! https://www.bol.com/nl/p/layla/9300000000109045?referrer=socialshare_pdp_androidapp