[verwijderd] Blij ei met zijn nieuwe schoenen.. nu kan hij ook buiten staan! Is de wereld weer een stukje groter geworden!! π
Dahlia [verwijderd] staan!?!?! Jeetje wat gaat de tijd snel bij jullie. Ik kan t lieve Michelin mannetje nog herinneren die net kon zitten β€
Tantetil Nescio het hadden net foto's van meerdere jaren van je oudste dochter kunnen zijn. Ze lijken zo op elkaar, echt zo leuk.
[verwijderd] Eerst was de vis verdrietig (inclusief tranen), daarna was ie blij omdat ie haren had π! Ik heb de bolletjes gemaakt, hij heeft de rest gedaan. En zoon heeft z'n verjaardagskroon nog bijna dagelijks op. De schat. Knip
Puzzelstukje Bij mijn oudste was er een aantal dagen voor haar verjaardag een lockdown! nu is mijn jongste jarig zaterdag.... gaan we weer!! Ze zou vrijdag op school uitdelen... pfff echt joh echt precies een paar dagen voor de lockdwon bij allebei de kinderen!
June Puzzelstukje mijn jongste jarig zaterdag Ik ook.. Ik vier het nooit. Nu word ik 40 en had me voorgenomen het te vieren. maar het in september al opgegeven dat groots te doen..
Puzzelstukje June snap ik! Ik vier zelf nooit mijn verjaardag. Maar van de kids wel! Dat vind ik veel leuker! maar gelukkig kan zaterdag met de feestauto wel doorgaan. En trakteren wordt dus morgen. Maar goed, het is niet anders.
Louelle81 June Ik word febr ook 40. Had zo een leuke dag gepland met mn vriendinnen, een nachtje weg, lekker eten en een ordinaire stripper voor de fun. Hebben we ook allemaal nodig. Ik verschuif mn feest wel naar de zomerππ