Puzzelstukje tot nu toe... even zo ivm de kittens. Even kijken hoe ze reageren voor een paar dagen...
Puzzelstukje [verwijderd] je moet ervan houden denk ik ๐ hopen dat mijn dochter dit leuk vindt om te trakteren zodat ik toch wat kan knutselen eraan! Dat mis ik zo!
[verwijderd] Puzzelstukje leuke traktatie En tsja.. Ik zei al dat het een bonte boom is. Dochter heeft de lampjes gekozen (heb ook gewone) en de ballen erin gehangen. Ze is er erg content mee. Gelukkig staat hij niet in mijn beeld als ik op de bank zit
Nescio @[verwijderd] ja, het is de boom van vorig jaar ๐ We hebben hem vorig jaar na kerst verpot en in de tuin gezet. En nu dus weer binnen.
Puzzelstukje Tantetil heeel herkenbaar! Lekker he leven in een roes... haha dochter heeft de boom opgetuigd... liggen al 3 ballen onder waar de kittens mee spelen...
Tantetil Hopsatee ja dat wel. Maar ik was verbaasd over hoe druk het in de trein was....ik moest gewoon een stuk staan.
Hopsatee Tantetil Echt? Ik ben al een jaar niet met het OV geweest dus geen idee maar ik had verwacht dat het nog wel rustig zou zijn...
Tantetil Hopsatee ja ik ook. Maar die zitplekken moeten om en om vrijblijven, dus iedereen stond in het gangpad...