[verwijderd] Liekje81 iedere keer als ik een foto van Dafne zie denk ik een jongere M te zien, echt bizar! Die blonde haren, roze bril, precies zo π
[verwijderd] En toen ging de bel... niemand... Maar er lag wel een stapeltje chocoladeletters met een briefje! .... huh? Maar van wie? .. oja! Onze bovenburen zijn half Nederlands β€οΈ zΓ³ lief!! Ik werd er gewoon emotioneel van π(hormonen)
Sweetl Weg En ben ik een varaan? van freek. Leuk spelletje! (samen met mijn zusje. Ik haal m straks weer weg)
[verwijderd] Mijn bedoeling was om op tijd de pakjes te doen, zodat we daarna nog tijd hadden voor een film, gezien ze niet echt cadeautjes kregen waar ze mee konden spelen. Had een beetje onderschat dat die pubers eerst nog een uur nodig hadden om selfies te maken met hun cadeautjes π Maar goed, ze zijn wel blij π
Toch6 Miek89 ja wel heel gaaf! Gewoon zo uit je hoofd of adhv de grondplaten? En blijft dat gewoon liggen of moet je plakken? Ik heb trouwens de sauna gehad π deze
Miek89 Toch6 nee uit m'n hoofd. 't blijft gewoon plakken. Al heb ik de lantaarntjes wel met dubbelzijdig tape vastgezet. Die vallen wel snel om anders π Die landschappen zien er leuk uit maar 't neemt ontzettend veel ruimte in. En die faΓ§ade huisjes kan je er niet goed op zetten vind ik.
Hopsatee Wie had er ook alweer de (schoon)moeder met de lelijkste boom ever? Dat was toch hier of op ZP?
Hopsatee [verwijderd] Oh haha. Het schoot me ineens te binnen doordat ik hier en op ZP allemaal bomen zat te bekijken π€£
Toch6 Miek89 ik had nu een potje mee genomen met sticky max, lijkt op vaseline haha maar plakt. Met warm water weer te verwijderen schijnbaar. Werkt ook goed. Eigenlijk vind ik zo'n sneeuwdeken niet fijn maar wel makkelijk. En kostte nu al genoeg π volgend jaar maar kijken voor dingen voor paden etc
Miek89 Toch6 ik heb een mdf plaat op het dressoir, daarop dan sneeuwkleed. En dan de huisjes schikken en aansluiten, daarna de lantaarntjes en bomen en daarna dus de paden (steentjes/kurk/mos van my village) en als laatste de poppetjes. Ik heb enorm geboft via Marktplaats/Facebook. En 't is echt een jarenplan eigenlijk π