[verwijderd] Puzzelstukje gisterenavond is hij overleden.. Ik dacht dat ik er vrede mee had (hij was bijna 18, dus niet zo gek dat hij nu op was) maar ik heb me een partij lopen janken zeg 😥
Femkes [verwijderd] heel begrijpelijk, zeker als je al wat minder lekker in je vel zit is het gewoon teveel. Afscheid nemen is altijd verdrietig, zelfs als je rationeel kunt zeggen dat het goed was.
[verwijderd] [verwijderd] Maar die twee sluiten elkaar toch niet uit? Ook als je er vrede mee hebt, omdat je beseft dat dit het beste voor hem is, is het nog steeds heel verdrietig dat je hem nu moet missen.
[verwijderd] Puzzelstukje we hebben al zo vaak afscheid van hem genomen dat hij ineens weer opleefde (zelfs als pup al, hij had parvo) en enorm veel tijd cadeau gekregen.. en toch is het nooit genoeg 😔 @allemaal dankjewel 😘😘😘
[verwijderd] Femkes ik denk dat het feit dat ik al niet lekker in mijn vel zat nog niet eens zo'n grote rol heeft gespeeld, Murphy was echt mijn maatje. Ik had zo'n diepe band met hem. Toen de andere hond 4 jaar geleden overleed heb ik alleen maar gehuild want dat betekende dat Murphy de volgende was 😬 Maar het zou egoïstisch zijn geweest om hem nog te laten leven. Ik heb hem zondag gezien en hij moest gedragen worden naar zijn etensbak omdat hij niet meer kon lopen. Voor hem is het beter zo, maar wat doet het pijn zeg..
Rietjesbeker [verwijderd] hoofd en hart zitten soms mijlenver uit elkaar.... Het is beter zo, maar je mist zo'n beestje enorm.
[verwijderd] Sinterklaascadeautje voor Robbie. “ohhh chouette!” 😲 (tof/cool!) ( op de foto is hij de dwergplaneten aan het bekijken. Er mist er één, Ceres , die is recent ontdekt. blijkbaar na het printen van deze poster. Helaas, haha. )
Pimpelmeesje [verwijderd] zo heette ons Frans boek, krijg nog een blegh gevoel nu ik dat woord lees 😂 Maar hele toffe poster!
Liekje81 [verwijderd] Ja, mn sm dr pakjes zien er ook ietwat anders uit. 😂Maar ik vind t zo leuk om te doen. Voor kerst ga ik ook allerlei mooie pakjes maken.