[verwijderd] Ik had me bedacht vanmorgen eens te letten op de decoratie hier in het winkelcentrum, maar die hebben ervoor gekozen het hele dilemma over te slaan en zijn gewoon meteen doorgegaan naar de kerstversiering π
Marshmallow Ik zal dit niet nog eens klaarmaken, maar voor iets wat ik zo snel heb klaargemaakt zonder andere ingrediΓ«nten vind ik het nog wel okΓ©!
Toch6 Partytime π Kinderfeestje van L, zelf pannenkoeken bakken op het gourmetstel met gekleurd beslag π
Toch6 Madeliefje06 https://www.strass-steentjes.nl/diamond-painting-sleutelhangers ik heb ze hier gekocht
Toch6 Madeliefje06 ja, vind het jammer dat ik al klaar ben π E heeft de laatste olifant, lukte dr best goed en ze vond het erg leuk. Ze wil dat volgende week op haar feestje ook maar dat vind ik niks met 6/7 jarige
[verwijderd] Vandaag mijn vaas op kunnen halen, ben er zo blij mee! Hij ruikt ook heerlijk, zit er de hele middag al aan te snuffelen π₯°
Marshmallow Zo leuk dit! Verstoppen nu een inpakken voor sinterklaas! Kan het mooi boven het bed van zoon. π