[verwijderd] Sevenof9 Ik woon midden in de stad, 1 km verderop ben ik nog steeds midden in de stad đ De natuur is hier wel even rijden vandaan, en als iedereen dat gaat doen zitten we met hetzelfde probleem. Om die reden is het strand en zijn de parken nu ook dicht.
Sevenof9 [verwijderd] maar is dat dan alleen in jouw regio zo? Of voor het hele land? In een grote stad snap ik het idd wel.
Toch6 [verwijderd] ja. Ronde stukken gebruiken en gewoon blokjes eronder Marshmallow en ik vind dat er nog te weinig is. Mijn plan lukte niet đ¤Ŗđ
Sweetl Ow erwtensoep đ¤ĸđ¤ĸđ¤ĸ ik ben een mega makkelijke eter, lust eigenlijk alles maar erwtensoep... Buhhhh wie heeft zoiets ooit verzonnen
Toch6 Toch6 Aangepast, nu ligt hij niet meer zo voor de deur. Stofzuigen doen we volgende week wel weer đ
[verwijderd] Zoon wilde knuffels van among us, een game. En aangezien ik toch verplicht bij huis ben, heb ik een poging gedaan. Gelukkig is zoon tevreden đ
Elsie89 Zo trots. Ze verrast ons elke x weer. Ik had berichtje voorgeschreven en ze heeft het gewoon helemaal nageschreven. (Dochter 6. Lvb en ass)