Famofthree Even lunchen met glutenvrije stol ( bedankt Appie) tussen het schilderen in. @Huggybird en @[verwijderd] bij het how to topic staat de rest van de tafel π
[verwijderd] Koekjes hadden iets korter in de oven gemogen, maar ze doen het maar mooi mee. Ik ga echt niet opnieuw koekjes bakken π
[verwijderd] [verwijderd] Shoot. Nu bedenk ik me pas dat zoon morgen cupcakes mee naar school moet. Helemaal vergeten en heb niks in huis om ze te bakken. Morgen voor school aan maar kant en klare halen π
Theezeefje Me afvragen wat ik toch met dat saaie stuk raam/ muur aan moet π§π§ sβavonds wil het nog wel maar overdag?
Dahlia Theezeefje Daar zou ik of een lamp wat hangt over de bank neerzetten of niks. In ieder geval geen schilderijtjes ofzo. Vind t zelf niet saai. Een booglamp heet dat π nog even opgezocht
Theezeefje Dahlia Ja, is een leuk idee! Moet dan wel even kijken waar ik de rest van de troep in het hoekje laat: onze glasvezelaansluiting zit hier en de kabels enz.. zitten in het kistje en bovenop de router. Dit zo gedaan dat kind en kat er niet bij kan π Daarom staat er ook geen hoge plant ofzo... in de winter ook te donker ben ik bang.
[verwijderd] Mn oudste dochter is gewoon 5 geworden vandaag! My god wat gaat het snel. Ze mocht trouwens zelf haar outfit kiezen vandaag π Maar met het compromis dat ik het op haar feestje mag kiezen π
[verwijderd] [verwijderd] Gefeliciteerd! Ik ben helemaal gefascineerd door de achtergrond op de foto trouwens. Is dat bij jou thuis??
[verwijderd] Gefeliciteerd @[verwijderd]! Haha ik zat ook al te kijken @[verwijderd], maar verwachtte toch niet dat Tuttebella zulke stoeltjes in haar huis heeft staan π